31 Mart 2014 Pazartesi

YÜREĞİM GEÇMİŞE GÖTÜRME

Yıldız TÜMERDEM
Yüreğim Geçmişe Götürme

Yüreğim
Geçmişe götürme beni 
İstemem.

Biliyorum
Güzeldi yaşadıklarım
Gençlik kokuluydu günlerim
Sevda yüklüydü gecelerim.

Özde;
Başarılarım vardı
Başarısızlıklarım da
Bir yanda kahkaha
Bir yanda hüzün.

Dört mevsimdi 
Yaşamım
Kış baharı 
Kardelenler güneşi
Yaz başaklı tarlaları
Sonbahar bereketi.

Günlük yaşardım
Sevdalarımı
Rüzgâra kapılırdı 
Duygularım
İstemesem de.










Yüreğim
Geçmişe götürme beni
İstemem
Ne ben o beni bulabilirim
Ne de yaşanılan o yılları.

Öylesine değişmiş ki
Yaşadığım sokaklar
Ne kaldırımlar tanıdılar beni
Ne de yol boyunca akasya ağaçları.


Yüreğim
Bırak beni benimle
Yorgunum
Ne geçmişe dönmek isterim
Yaşamak için
Ne de o hayallere
Takılı kalmak için.
                 

Günlüğümden- İstanbul -Ankara yolu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder