10 Temmuz 2014 Perşembe

ÇOCUK KALDIM HEP

Yıldız Tümerdem
Çocuk Kaldım Hep

Karıncalarla paylaştım
Benim olan yaşam günlerimi
Dur durak bilmeyen
Çalışma sevincimle
   
 Kucak açtım sığırcıklara
 Serçelere, güvercinlere
 Sımsıcak, güçlü ellerimle

Sevda kokulu türküler söyledim
Duygu yüklü
 Çocuk kalmış yüreğimle
Anadolumun
Sıralanmış dağlarından 
Uçsuz bucaksız
Yemyeşil ovalarından
Yankılansın diye

El salladım ayrılıklarda
Dostlarım leyleklere
Göç yollarından dönerken
Hüznün gizlendiği sevgiyle               

Seslendim arkalarından  
Ön baharlarda dönün  
Bekleyeceğim özlemle
Paylaştım
Bilinmeyen yalnızlığı
Eylül akşamlarında, hüzünle
 
Güneşin son ışıklarında
Alevlenmiş aşkları gizleyen
Pembe, beyaz bulutlarla
Kucaklaştım
Sessizce... Sessizce

*Esin Kaynağım; Günlüğüm-15 Ağustos-Leyleklerin dönüşü- Bayramoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder