9 Nisan 2014 Çarşamba

ALBÜM SAYFALARINDAN, SANAL ORTAMDA GEÇEN ANILARIM

Prof.Dr. Yıldız Tümerdem Cebeci Ortaokulundayken (Yıldız Sinoplu)
Ortaöğrenimini tamamladığı Cebeci Orta Okulunda, Türkçe öğretmeni Düriye KÖPRÜLÜ onu yüreklendirmiş yazı yazma konusunda. Ankara Kız Lisesindeki Edebiyat Öğretmeni Fazıla KANAT, Edebiyat öğrenimi yapmasını önermiş. Onun düşlerinde Hekim olmak varmış ve öyle de olmuş. Ama yazılarıyla okurlarına her zaman ulaşmayı başarmış.


     Ben yaşadım

Yılları ben yaşadım
Hesabını sorma hiç
Vermem gönül bilesin

İlkeliydim gençlikte
Şimdi de değişmedim

Yıpranan sevgileri
Saklama yüreğinde
Sil tümünü beyninden
Anılara koyma hiç.
Günlük-  Eylül 1997-Bakü-Pediatri Kongresi


ANADOLU'DA GÖREV ESNASINDA HABERSİZ ÇEKİLEN FOTOĞRAF

Bu fotoğrafın anekdotu: Anı gezisi fotoğrafı. Karsın ANi kasabasında, ipek yolu üstünde . Yıllar önce Kars ilinde komutan olan, bir kurmay albay ile tanışmıştım bir konferansta. konuk etmişti Belediye veÜniversite. Sağlık taraması da yapmıştım. O komutanın vefatını  gazetede gördüğümde çok üzüldüm. Hocam : burasının  gerçek adı ANI . Ani değil. Saka türkleri yapmış bu kaleyi.Girişteki gamalı haç da Orta Asyalıların simgesi. Hitler örnek almış. Kendisi düşünmemiş. 
Altındaki üçgen de musevilerin değil. orta asyalıların. Her ikisinin anlamı; özgürlük, güç, dürüstlük, başarı imiş. 
Gezerseniz /görürseniz /okursanız / paylaşırsanız mutlu yaşarsınız. 
Dünya Kadınlar Gününde.

İDİL'DE HALKA SAĞLIK TARAMASI YAPILIRKEN

ÖZEL BİR OKULDA ÖĞRENCİLERE SAĞLIK İLE İLGİLİ BİLGİ VERİRKEN

ANADOLU DA ÖĞRENCİLERİN SORUNLARINI DİNLERKEN

Resim yazısı ekle


ÖĞRENCİLERLE BİRLİKTE YERDE ONLARI  SAĞLIK TARAMASI YAPARKEN

ÖĞRENCİLERE DERS ANLATIRKEN
ÇAPA TIP FAKÜLTESİNDE GÖREVLİ İKEN








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder