11 Nisan 2014 Cuma

ŞİİRLERİMLE YAŞIYORUM

Gelecek avuçlarımda olmalı
gülüyorsun
mutlusun
gelecek için güvendesin
demektir…
işte benim istediğim de bu çocuk
ağlıyorsan.
sesini duyabiliyorsun
başın dimdikse eğer
güçlüsün demektir.
işte benim istediğim de bu çocuk..
susuyorsan
boynun bükükse
açsan susuzsan
geleceğin ışıksız
demektir..
işte beni kahreden
ağlatan
isyan ettiren de bu çocuk..
böyle olmamalısın
geleceğin
avuçlarının içinde olmalı
sımsıkı tutmalısın
kaybetmemelisin.

25 Mayıs 1998 Pazartesi Milliyet
 (Atilla Özsever'in Emek ve İnsan isimli köşesinde yayınlanmıştır.)
**************************************************************


GENÇLERE ÖĞÜT
Gençlik sevdalarımızı düşlerde yaşayalım
Yitimsiz anılarımızı yürekte saklayalım
Mutlu bir gelecek için yaşama ışık saçalım, 
Düne el sallayalım, bugüne sahip çıkalım.
Prof.Dr. Yıldız Tümerdem

***********************************************************



BİR MASALDIK
Sen hüzünlü sonbahar, bense hep ilkbahardım.
Kurumuş yaprak gibi savrulurdun rüzgarda.
Bense gül kokuluydum, rengarenk aşk çiçeğin
Uzatınca elini kanatırdı dikenim.

Sen yaz güneşiydin, bense gökteki yıldız.
Ne sen beni görürdün, ne de gündüz ben seni
Doğa aşkı gizlerdi, dolunaysa sevgiyi

Bir masaldık gizemli, dillerde dolaşmadık.
Kimseler bilemedi, hep düşlerde yaşadık.
Prof.Dr. Yıldız Tümerdem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder