21 Mayıs 2014 Çarşamba

YAŞAMI YAKALADIM

Sevgiyi yakaladım

Kanatlanmış uçarken
Kuşlara sevdalı
 Işıklı gözlerimle

Aşkı yakaladım
Sokak lambalarının
Aydınlığında
Gençliğe tutsak
Çılgın düşlerimle

İlkeyi yakaladım
Kalemim ellerimde
 Etiketsiz, sınırsız
 Renkli düşüncelerimle

Sağduyuyu yakaladım
Sorgulanmamış yaşamları
 Geleceğe taşıdığım
 Geçmiş günlerimle

Kır çiçekleri devşirdim
Yüreğimin sınırsız gücüyle
Karlı buzlu günlerimde
Kötünün giremediği
 Gizemli evrenimde

Neşeyi yakaladım
Kahkahalı sokaklarda
 Maskeli yüzlerin
Anlamsız kıldığı
 Mutsuz çizgilerde

Hoşgörüyü yakaladım
Sözüm ona 
Hoşgörülü görünen
Şaşkın bakışlı
Sanal gülüşlerde


Seni yakaladım
Beni sen, seni ben yapan
Gerçek sevgilerin çiçeklendiği
 Renkli hayallerimle

Beni yakaladım
Bunca yıldan sonra
Umudun yitik gecelerinde
 Uzanıp tutamadığım
 Yıldızlı evrenimde…
                    Yıldız Tümerdem


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder